Program

Organizacje zgłaszają swoją chęć udziału poprzez wypełnienie formularza. Przeprowadzane jest następnie spotkanie online z doradcą w celu zrozumienia potrzeb i obszarów wymagających wsparcia. Na podstawie diagnozy organizacji, dostosowany jest plan 8-dniowych szkoleń, trwających po 6 godzin każdego dnia. Zajęcia odbywają się w dogodnej i ustalonej z organizacją lokalizacji.Rekrutacja odbywa się w sposób ciągły. Projekt trwa do końca 2025 roku.

Organizacje mają również możliwość skorzystania z 15 godzin bezpłatnego doradztwa. W ramach przyznanych środków, organizacje mogą podjąć działania mające na celu wzmocnienie ich obecności w przestrzeni publicznej. 

Diagnoza organizacji


spotkanie online z doradcą

Celem diagnozy jest poznanie potrzeb danej organizacji, rozpoznanie obszarów, które wymagają wsparcia.

Cykl bezpłatnych szkoleń
(8 dni x 6h)


Szkolenie z zarządzania ludźmi (menadżerskie), (6h)

Trening interpersonalny – warsztaty zapoznawcze, podpisanie kontraktu, wsparcie oraz rozwój aktywności organizacji. pozyskiwanie zasobów, zarządzanie zasobami, wolontariat w organizacji pozarządowej, zarządzanie talentami, skuteczne delegowanie, zarządzanie zespołem rozproszonym, pakiet narzędzi (narzędziownik dla organizacji)

Szkolenie z marketingu i tworzenia wizerunku,
(2 dni x 6h)

Wzmocnienie kompetencji osób zajmujących się promocją Organizacji i jej oferty w sieci. Nauka wykorzystania potencjału Internetu w działaniach marketingowych – wyznaczanie grupy docelowej i określenie oczekiwań (praca z Personą)

Rola Internetu w budowaniu wizerunku Organizacji, planowanie i realizacja kampanii promocyjnej (cel kampanii, analiza danych, opracowanie harmonogramu i budżetu, zarządzanie zasobami, ocena efektywności) dbałość o markę Organizacji w sieci (określenie cech wizerunkowych Organizacji, graficzne elementy budujące markę, system identyfikacji wizualnej, zarządzanie spójnością wizerunkowa Organizacji w sieci)

Budowanie autorytetu Organizacji w Internecie (wykorzystanie narzędzi Content Marketingu, zasady promocji z wykorzystaniem stron www, bloga, profilu na Social Media, społeczności internetowe), Employer Building
Wzmocnienie kompetencji osób zajmujących się promocją Organizacji i jej oferty w sieci. Nauka wykorzystania potencjału Internetu w działaniach marketingowych – wyznaczanie grupy docelowej i określenie oczekiwań (praca z Personą)

Rola Internetu w budowaniu wizerunku Organizacji, planowanie i realizacja kampanii promocyjnej (cel kampanii, analiza danych, opracowanie harmonogramu i budżetu, zarządzanie zasobami, ocena efektywności) dbałość o markę Organizacji w sieci (określenie cech wizerunkowych Organizacji, graficzne elementy budujące markę, system identyfikacji wizualnej, zarządzanie spójnością wizerunkowa Organizacji w sieci)

Budowanie autorytetu Organizacji w Internecie (wykorzystanie narzędzi Content Marketingu, zasady promocji z wykorzystaniem stron www, bloga, profilu na Social Media, społeczności internetowe), Employer Building

Szkolenie z zakresu budowania partnerstw lokalnych,
(1 dzień x 6h)

„działam wspólnie, lokalnie i… legalnie, czyli słów kilka o zasadach ” – prawo w działaniach Organizacji. Mapowanie zasobów, metody współpracy, spotkania sieciujące – dobre praktyki, wspólna organizacji inicjatyw (budżetowanie, harmonogramowanie, rozliczanie, ewaluacja) umowy partnerskie

Szkolenie fundraisingowe,
(1 dzień x 6h)

możliwości pozyskania dotacji, budowanie wizerunku poprzez kampanie, jak zrealizować skutecznie kampanię fundraingową w Sieci, darmowe narzędzia on-line, prawne aspekty fundraisingu (dokumenty, rozliczenie), etapy kampanii, dobre praktyki

Szkolenie księgowo- prawne, RODO i dostępność, (2 dni x 6h)

podstawy prawne do przetwarzania danych osobowych, zakres odpowiedzialności wynikającej z RODO, samodzielnie przygotowanie części dokumentacji wymaganej przepisami RODO w procesie zarządzania Organizacją, wizerunek i jego prawna ochrona, RODO w procesie marketingu (reklamy na FB, LInkedin, mailingu), podstawowe akty prawne, umowy, sporządzenie sprawozdań, zwolnienia podatkowe, działalność odpłatna, zbiórki)

Szkolenie z realizacji i ewaluacji projektów i działań (2 dni x 6h)

elementy projektowania usług społecznych, o projektowaniu na potrzeby ludzi i zrozumieniu ich problemów – empatyzacja badania terenowe i ocena potrzeb –zrozumienie lokalnej społeczności, o sile testowania rozwiązań i słuchaniu głosu odbiorcy, prototypowanie, znaczenie ewaluacji projektów, metody i techniki, dostępne narzędzia, raportowani

Indywidualne doradztwo


(15h/ organizację)

W zakresie zgodnym z tematyką dobraną w drodze indywidualnej diagnozy, będzie związane z wdrażaniem praktycznym wiedzy nabytej w ramach szkoleń.